ПН ВТ СР ЧТ ПТ
СБ НД
09:00 - 18:00
 call-центр

Гарантія

Компанія «Dreamtech» надає гарантію на всю реалізовану продукцію. Кожен клієнт отримує техніку з гарантійним талоном. Також за бажанням замовника ми висилаємо сертифікат якості. Гарантійне обслуговування здійснюється з урахуванням сервісної політики конкретного виробника (як правило, 12 місяців і більше). Будь-які питання завжди можна вирішити, звернувшись до менеджерів нашої компанії.

Гарантійне обслуговування: в яких випадках воно надається:

Кожен товар з нашого каталогу, обслуговується при дотриманні правил користування, які прописуються в техпаспорті. В цілому, сервісне обслуговування в спеціальних центрах проводиться якщо:

  • Техніка зберігалася у покупця належним чином.
  • Установка була проведена фахівцями або ж відповідно до інструкції.
  • Правила експлуатації дотримувалися неухильно.

Уточнити, чи є ваш випадок гарантійним завжди можна у менеджера нашої компанії.

Гарантія не діє: основні випадки:

Серед основних випадків, які не підпадають під гарантію можна відзначити:

  • Порушення правил (прописаних в техпаспорті) експлуатації.
  • Некоректний монтаж виробів, виконаний непрофесіоналами.
  • Природний знос продукції.
  • Недотримання умов зберігання або транспортування безпосередньо клієнтом.
  • Наявність слідів несанкціонованого розкриття техніки і її ремонту.
  • Явні механічні пошкодження, які викликані необережним поводженням з об'єктом.
  • Неправильно заповнений талон на сервісне обслуговування.
  • Вихід з ладу пристрою через некоректне підключення до електромережі або стрибків напруги.

Більше інформації по даному питанню завжди можна отримати у наших співробітників.

Обмін і повернення товару

«Закон про захист прав споживача» гарантує право кожного нашого клієнта на повернення і обмін придбаної продукції, протягом 14 днів. Дана процедура проводиться в разі, якщо пристрій:

  • Чи не пошкоджено.
  • Цілком укомплектовано.
  • Має всі необхідні ярлики і маркування.

Якщо ж техніка в неробочому стані, то її повернення / обмін можливий тільки за умови, що сервісний центр укладе, що вона використовувалася згідно з правилами, і поломка чи не викликана некоректною її експлуатацією. Щоб провести повернення товару необхідно мати при собі:

  • Техпаспорт вироби.
  • Гарантійний талон.
  • Чек.

Повернення грошових коштів проводиться протягом 1-3 днів з моменту повернення товару. Також можливий переказ грошей на карту клієнта в разі пересилання продукції, що підлягає поверненню через пошту.

Куди звернутися, якщо пристрій вийшов з ладу

Гарантійне обслуговування виконується безпосередніми виробниками, якщо випадок є гарантійним і термін на надання цієї послуги ще не закінчився. Звернутися з питаннями можна за допомогою одного з телефонів.

icon_callback Замовити дзвінок icon_teleg Написати в телеграм